Strona główna Hayuna 2.0 postęp prac
Nazwa Rodzaj Max poziom Właściwość Wymagany poziom Koszt
Wyjątkowa siła pas 20 LV*1% do obrażeń - LV*LV*1000PVM
Hart ciała pas 20 LV*1% do redukcji obrażeń - LV*LV*1000PVM
Błyskawiczne ruchy pas 20 LV*1% zwiększenia własnej szybkości 50LV LV*LV*1000PVM
Przewidywanie pas 20 LV*1% obniżenia szybkości przeciwnika 50LV LV*LV*1000PVM
Moc duchowa pas 20 LV*3% do obrażeń od technik 100LV LV*LV*1000PVM
Tajniki mocy pas 20 LV*3% redukcji obrażeń od technik 100LV LV*LV*1000PVM
Precyzja pas 20 LV*1% do szansy na trafienie krytyczne 1000LV LV*LV*1000PVM
Niewrażliwość pas 20 LV*1% do redukcji szansy na otrzymanie trafienia krytycznego 1000LV LV*LV*1000PVM
Talent pas 20 LV*6% do efektywności treningu 500LV LV*LV*1000PVM
Weteran pas 20 LV*8% do doświadczenia 100LV LV*LV*1000PVM
Potężny blok akt 20 LV*4% do szansy na zablokowanie dwóch kolejnych ataków wroga 50LV LV*LV*10000PVP
Odbicie akt 20 LV*4% do szansy na odbicie następnego ataku wroga 100LV LV*LV*10000PVP
Przeszkadzacz akt 20 LV*4% do szansy na zablokowanie umiejętności wroga przez 2 tury 300LV LV*LV*10000PVP
Nietykalność akt 20 LV*3% do redukcji szansy na obrażenia krytyczne przez 5 tur 500LV LV*LV*10000PVP
Pięść smoka akt 20 LV*4% do szansy na ogłuszenie 50LV LV*LV*10000PVP
Pięść mrozu akt 20 LV*4% do szansy na zamrożenie 100LV LV*LV*10000PVP
Błyskawica akt 20 LV*3% do szansy na trafienie krytyczne przy ataku 300LV LV*LV*10000PVP
Druzgot akt 20 LV*1% do szansy na złamanie kończyny wroga 500LV LV*LV*10000PVP
Wybuchowe uderzenie akt 20 LV*4% do szansy na podpalenie przez 3 tury 750LV LV*LV*10000PVP
Krwotok akt 20 LV*4% do szansy na wywołanie krwawienie przez 3 tury 750LV LV*LV*10000PVP
Nazwa Rodzaj Max poziom Właściwość Wymagany poziom Koszt
Crowley
Mistrz nasycania pas 30 LV*0.25% do szansy na połączenie przedmiotów 300LV*LV*5000PVM
Pewność siebie pas 30 LV*0.25% do szansy na 3x więcej doświadczenia za wygrane walki PvM 600LV*LV*10000PVM
Poszukiwacz pas 30 LV*0.1% do szansy na zdobycie PSK 900LV*LV*15000PVM
Dziki wojownik pas 30 LV*0.45% do szansy na moc z walk PvM 1200LV*LV*20000PVM
Abaddon
Mistrz ulepszania pas 30 LV*0.25% do szansy na ulepszenie przedmiotów 300LV*LV*5000PVM
Mocarz pas 30 LV*2% do ilości mocy z walk PvM 600LV*LV*10000PVM
Zielarz pas 30 LV*0.025% do szansy na zdobycie Niebieskiego Senzu 900LV*LV*15000PVM
Błogosławieństwo smoka pas 30 LV*1% do mocy za skompletowanie PSK 1200LV*LV*20000PVM
Lilith
Wyłudzacz pas 30 LV*0.25% do szansy na zdobycie Scoutera 300LV*LV*5000PVM
Porażenie akt 30 LV*0.5% do zwiększenia wytrzymałości kosztem siły 600LV*LV*100000PVP
Maniak krwi pas 30 LV*1% do mniejszych obrażeń od krwawień 900LV*LV*15000PVM
Berserker akt 30 LV*1% do zwiększenia siły kosztem wytrzymałości 1200LV*LV*200000PVP
Astaroth
Dezorientacja akt 30 LV*2.5% do szansy na to, że przeciwnik zrani sam siebie podczas ataku 300LV*LV*50000PVP
Mistrz pas 30 LV*0.5% do szansy na 3x więcej punktów PvP za wygrane walki 600LV*LV*10000PVM
Piroman pas 30 LV*1% do mniejszych obrażeń od podpaleń 900LV*LV*15000PVM
Rozdarcie akt 30 LV*3% do redukcji wytrzymałości przeciwnika przez 3 tury 1200LV*LV*200000PVP
Nazwa Rodzaj Max poziom Właściwość Wymagany poziom Koszt
Szkoła Tygrysa
Postawa tygrysa akt 20 LV*3% szansy na wywołanie krwawienia przez 3 tury 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Uderzenie tygrysiej lapy akt 20 LV*3% szansy na złamanie kości przez 2 tury 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Doskonała postawa treningowa pas 20 LV*3% do efektywności treningu 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Furia tygrysa akt 20 LV*5% do szansy na poważne uszkodzenia przez 3 tury 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Szkoła Niedźwiedzia
Postawa grizzly akt 20 LV*3% do redukcji otrzymywanych obrażeń przez 2 tury 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Uderzenie niedźwiedziej łapy akt 20 LV*3% szansy na mocny cios 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Doskonała postawa treningowa pas 20 LV*3% do efektywności treningu 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Wytrzymałość niedźwiedzia akt 20 LV*5% do szansy na stalowe ciało na 3 tury 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Szkoła Żurawia
Postawa żurawia akt 20 LV*3% do szansy na wywołanie strachu przez 2 tury 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Uderzenie skrzydłem akt 20 LV*3% do szansy na oślepienie przez 2 tury 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Doskonała postawa treningowa pas 20 LV*3% do efektywności treningu 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Duch żurawia akt 20 LV*5% do szansy na oślepienie przez 3 tury 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Szkoła Żółwia
Postawa żółwia akt 20 LV*3% do szansy na zablokowanie ataków przez 2 tury 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Uderzenie skorupą akt 20 LV*3% do szansy na ogłuszenie 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Doskonała postawa treningowa pas 20 LV*3% do efektywności treningu 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Duch żółwia akt 20 LV*5% do szansy na zablokowanie ataków przez 3 tury 70050,150,280,410,620,800,970,1050,1200,1350,1500,1650,1800,1950,2100,2250,2400,2550,2700,2850
Nazwa Rodzaj Max poziom Właściwość Wymagany poziom Koszt
Wygaszenie pas 20 LV*5% do odporności na podpalenia - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Stalowe żyły pas 20 LV*5% do odporności na krwawienia - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Aura ognia pas 20 LV*5% do skuteczności podpaleń - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Aura krwi pas 20 LV*5% do skuteczności krwawień - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Skuteczność pas 20 LV*3% do szansy na trafienie krytyczne - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Odporność pas 20 LV*3% do redukcji szansy na otrzymanie trafienia krytycznego - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Arcymistrz ulepszania pas 20 LV*0.25% do szansy na ulepszenie przedmiotów - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Arcymistrz łączenia pas 20 LV*0.25% do szansy na połączenie przedmiotów - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Aura mocy pas 20 LV*1% do ilości mocy z walk PVM - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Aura wojny pas 20 LV*5% do mocy za wygrane walki wojenne - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Aura smoka pas 20 LV*3% do mocy za skompletowanie PSK - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Moc ogłuszenia pas 20 LV*1% do szansy na ogłuszenie podczas zadawania ciosu - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Dewastacja pas 20 LV*1% do szansy na zadanie Druzgocącego Uderzenia - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Pewny cios pas 20 LV*1% do szansy na efekt: Pewny Cios - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Pewny unik pas 20 LV*1% do szansy na efekt: Pewny Unik - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Potężny krytyk pas 20 LV*1% do szansy na efekt: Potężny Krytyk - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Obrona krytyczna pas 20 LV*1% do szansy na efekt: Krytyczna Obrona - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Aura energii pas 20 LV*1% do szansy na efekt: Potężna Technika - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Pochłonięcie pas 20 LV*1% do szansy na efekt: Pochłonięcie Techniki - LV*LV*1000PVM + LV*PS
Śmiertelna rana akt 20 LV*3% do szansy na zadanie Śmiertelnej Rany przez 7 tur - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Rozprucie akt 20 LV*4% do szansy Rozprucie przez 5 tur - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Finałowe uderzenie akt 20 LV*25% obrażeń zadawanych ogłuszonemu wrogowi - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Rozkruszenie akt 20 LV*4% do szansy na złamanie kończyny zamrożonemu wrogowi - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Wzmocnienie akt 20 LV*3% do zwiększenie wytrzymałości użytkownika na 5 tur - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Podmiana akt 20 LV*3% do szansy na podmianę wytrzymałości wroga na Siłę Woli użytkownika przez 2 tury - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Doładowanie akt 20 LV*5% do zwiększenie Energii Ki użytkownika przez 2 tury - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Paraliż akt 20 LV*3% do szansy na sparaliżowanie przeciwnika przez 3 tury - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Cierpienie akt 20 LV*4% do szansy na wywołanie Cierpienia przez 3 tury - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Elektryczna dłoń akt 20 LV*4% do szansy na naelektryzowanie wroga przez 3 tury - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Śmiertelne spojrzenie akt 20 LV*4% do szansy na Pułapkę Umysłu przez 3 tury - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Rezonans akt 20 LV*4% do szansy na Rezonans przez 3 tury - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Moc tajemna akt 20 LV*4% do szansy na Piętno Wymiarów przez 3 tury - LV*LV*10000PVP + LV*PS
Nazwa Rodzaj Max poziom Właściwość Wymagany poziom Koszt
Ścieżka Siły
Aura boga zniszczenia akt 6 LV*10% zwiększenia obrażeń od Destrukcji przez 5 tur -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Punkt nacisku akt 6 LV*10% zwiększenia podatności przeciwnika na Destrukcje przez 6 tur -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Piętno destrukcji akt 6 LV*30% do zadawania obrażeń zależnych od siły oraz nakłada Piętno Destrukcji -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Dłoń destrukcji akt 6 LV*35% do zadawania obrażeń zależnych od siły oraz nakłada Piętno Destrukcji -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Sfera destrukcji akt 6 LV*40% do zadawania obrażeń zależnych od siły oraz nakłada Piętno Destrukcji -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Destrukcja akt 1 LV*1% do zadawania obrażeń zależnych od ilości Piętna Destrukcji oraz szansę na wywołanie Agonii -25 + LV*LV*10000PVP
Ścieżka Szybkości
Anielska aura akt 6 LV*10% do zwiększenia szybkości na 5 tur -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Anielska zwinność akt 6 LV*13% do szansy na uniknięcie 2 (3 na max poziomie) kolejnych ataków -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Szybkie ciosy akt 6 LV*40% do zadawania obrażeń zależnych od szybkości -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Błyskawiczne uderzenie akt 6 LV*50% do zadawania obrażeń zależnych od szybkości -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Uderzenie gromu akt 6 LV*60% do zadawania obrażeń zależnych od szybkości oraz ma szansę wywołać Elektryzację -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Zakrzywienie czasu akt 1 LV*1% szansy na przywrócenie stanu zdrowia sprzed 2 tur -25 + LV*LV*10000PVP
Ścieżka Siły Woli
Ściana umysłu akt 6 LV*20% do zwiększenie siły woli przez 5 tur oraz blokuje obrażenia przez 3 tury jeśli przeciwnik ma niższą siłę woli -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Wzmocnienie akt 6 LV*20% do zwiększenia efektu/szansy następnej umiejętności -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Potępienie akt 6 LV*15% szansy, że przeciwnik nałoży na siebie efekt jego umiejętności ofensywnych jeśli ma niższą siłę woli przez 2 tury -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Uderzenie umysłu akt 6 LV*150% do zadawania obrażeń zależnych od siły woli -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Klątwa umysłu akt 6 LV*15% szansy na obniżenie losowego atrybuty przeciwnika jeśli przeciwnik ma niższą siłę woli (przez 5 tur) oraz ma szansę wywołać Klątwę Umysłu -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Zapomnienie akt 1 LV*1% szansy na to, że przeciwnik zapomina o 2 kolejnych atakach jeśli ma niższą siłę woli -25 + LV*LV*10000PVP
Ścieżka Energii Ki
Kumulacja energii akt 6 LV*15% do zwiększenie energii ki przez 5 tur -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Skupienie energii akt 6 LV*50% do zwiększenie obrażeń kolejnej techniki -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Przekierowanie energii akt 6 LV*15% do zwiększenia losowego atrybutu -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Przełamanie akt 6 LV*17% do szansy na zignorowanie blokad/uników przeciwnika przez 2 tury (3 na max poziomie) -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Gniew ki akt 6 LV*80% do obrażeń zależnych od energii ki oraz ma szansę na wywołanie Przeładowania -5,7,10,13,15,18 + LV*LV*10000PVP
Wypalenie akt 1 LV*1% do całkowitego spalenia energii ki przeciwnika, jeśli posiada jej mniej od użytkownika -25 + LV*LV*10000PVP
Nazwa Rodzaj Max poziom Właściwość Wymagany poziom Koszt
Absorpcja Energii akt 20 - LV*LV*10000PVP
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boska Bariera akt 20 - LV*LV*10000PVP
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boski Uścisk akt 20 - LV*LV*10000PVP
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Przekierowanie Mocy pas 30 LV*0.5% większa szansa na boski atrybut przewodni podczas walk PvM - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Łamacz pas 30 LV*1% bardziej efektywne złamania kończyn - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boskie Wzniesienie pas 30 LV*1% do boskiego atrybutu przewodniego - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Super Kowal pas 30 LV*0.3% do szansy na ulepszenie przedmiotów klasy super - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Potencjalna Potęga pas 30 LV*1% do szansy na podwójnie efektywny bonus za ulepszenie treningu - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boska Moc pas 30 LV*1% większa ilość boskiego atrybutu przewodniego z walk PvM - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boska Smocza Moc pas 30 LV*2% większa ilość boskiego atrybutu przewodniego z SK/PSK - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boski Trening pas 30 LV*25% do efektywności treningu - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boska Ochrona pas 30 LV*1% do redukcji obrażeń PVP - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boskie Zdrowie pas 30 LV*2% więcej zdrowia w walce - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boski Przyrost pas 30 LV*1% do przyrostu Punktów Akcji - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boskie Przyciąganie pas 30 LV*0.2% do szansy na spotkanie legendarnych potworów - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boska Nagroda pas 30 LV*10% więcej Boskiej Ki za CSK - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boskie Wtajemniczenie pas 30 LV*25% więcej Wtajemniczenia za CSK - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boska Opoka pas 30 LV*1.5% do redukcji obrażeń od efektów czasowych - LV*LV*1000PVM
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boski Cios akt 20 - LV*LV*10000PVP
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Amok akt 20 - LV*LV*10000PVP
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Przewaga Siły akt 20 - LV*LV*10000PVP
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Śmiertelny Druzgot akt 20 - LV*LV*10000PVP
Koszt Boskich Cząstek: LV+1
Boska Furia akt 20 - LV*LV*10000PVP
Koszt Boskich Cząstek: LV+1